Kampania GeloVox 2018

Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki GeloVox - tabletek do ssania na chrypkę, suchość w gardle, chroniących struny głosowe.

PROJEKT

Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki GeloVox - tabletek do ssania na chrypkę, suchość w gardle, chroniących struny głosowe.

CLAIM MARKI

ODZYSKAJ GŁOS - to claim, który pojawił się we wszystkich materiałach drukowanych i online’owych. Wskazuje na najważniejszy benefit produktu, jakim jest przywrócenie dobrych właściwości głosu. Jest jednocześnie konceptem parasolowym, który poprzez swoją niejednoznaczność pozwala na budowanie wokół niego działań komunikacyjnych.

KEY VISUAL

Wszystkie materiały drukowane oraz online projektujemy według key visuala, który jest strażnikiem spójnej komunikacji. Elementy obowiązkowe to claim na czerwonym tle oraz falka - graficzne przedstawienie głosu. W różnych kreacjach pokazujemy ludzi, w sytuacjach, które mogą wymagać wsparcia głosu.

STRONA KONKURSOWA

Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy nową i przejrzystą stronę internetową zgodną z nowym key visualem marki.

FANPAGE

Aktywnie prowadzimy fanpage marki. Skupiamy się na poradach dotyczących głosu, wchodzimy w rolę eksperta od głosu, prowadzimy relację z wydarzeń, których GeloVox jest partnerem. Organizujemy także przynajmniej jeden konkurs miesięcznie.

KAMPANIA FACEBOOK

Prowadzimy kampanią na Facebooku .Skupiamy się na targetowaniu według poszczególnych zawodów i zainteresowań, które mogą wymagać wsparcia głosu (nauczyciele, trenerzy personalni, pracownicy biurowi, kibice)

KAMPANIA GOOGLE ADS

Prowadzimy kampanię w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej i na platformie YouTube.

Zobacz inne

Skontaktuj się z nami

Jeśli też lubisz pracować w ciągu dnia, nie masz ochoty konsultować projektów wieczorami i w nocy, napisz do nas. Przekonaj się, że naszą wspólną działkę ogarniemy angażując Cię tylko tam, gdzie to konieczne.

Daniel:

+48 506 815 041

daniel.dydak@kumaciogarnieci.pl