Kampania Mycosan 2018
Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki Mycosan - preparatu na grzybicę stóp i paznokci w 2018 r.
PROJEKT
Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki Mycosan - preparatu na grzybicę stóp i paznokci w 2018 r.
BOHATER MARKI
Zdrową Stópkę Mycosan powołaliśmy do życia jako bohatera marki, którego zadaniem było sprawić, że produkty Mycosan zyskają konkretny charakter. Stworzyliśmy świat ludzi otwartych na doświadczenie, którzy nie boją się iść tam, gdzie ich poniosą stopy.
KONKURS
Zorganizowaliśmy konkurs konsumecki oparty o proste zasady. Zrób zdjęcie swoich stóp. Otaguj #mycosan Wrzuć na fanapge marki lub stronę konkursową Wygraj walizkę Wittchen Ciekawa formuła konkursu oraz niski próg wejścia sprawiły, że uzyskaliśmy ponad 1000 zgłoszeń w ciągu 2 miesięcy. Brand nie był wcześniej znany z działań marketingowych.
STRONA KONKURSOWA
Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy unikalną stronę konkursową z systemem do przyjmowania zgłoszeń.
FANPAGE
Aktywnie prowadzimy fanpage marki. W okresie wiosennym i letnim skupiliśmy się na promocji konkursu dla fanów marki i potencjalnych klientów.
KAMPANIA FACEBOOK
Prowadzimy kampanią na Facebooku .Skupiamy się na promocji konkursu, wykorzystujemy także geotargetowanie, które ma nam pomóc dotrzeć do ludzi przebywających na urlopach.
KAMPANIA GOOGLE ADS
Prowadzimy kampanię w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej i na platformie YouTube.
ANIMACJE
Aby “dopalić” działania reklamowe przygotowaliśmy animacje ze świata Zdrowej Stópki. Wykorzystaliśmy je na Facebooku oraz w kampani na YouTube.
Skontaktuj się z nami
Jeśli też lubisz pracować w ciągu dnia, nie masz ochoty konsultować projektów wieczorami i w nocy, napisz do nas. Przekonaj się, że naszą wspólną działkę ogarniemy angażując Cię tylko tam, gdzie to konieczne.
Łukasz
608 406 454
lukasz.tomera@kumaciogarnieci.pl