Owijka Doppelherz
Klient zlecił projekt owijki produktowej, która miała wyróżnić na półce opakowania toniku Doppelherz. Chodziło o stworzenie uniwersalnej i nowoczesnej kreacji w wydaniu męskim oraz damskim. Owijki miały trafić do aptek przed Dniem Matki, jednak ich wygląd miał być na tyle uniwersalny, aby można je było wykorzystać przy innych okazjach. Pomysł to pokazanie zarysu butelki otoczonej różami lub wypalonej w drewnie. Uniwersalne było także hasło “Dla wyjątkowej osoby”, które znajdowało się wewnątrz obrysu butelki.
PRODUKCJA
Odpowiadaliśmy także za produkcję ponad 40 000 owijek oraz ich dystrybucję do aptek w całej Polsce
Skontaktuj się z nami
Jeśli też lubisz pracować w ciągu dnia, nie masz ochoty konsultować projektów wieczorami i w nocy, napisz do nas. Przekonaj się, że naszą wspólną działkę ogarniemy angażując Cię tylko tam, gdzie to konieczne.
Łukasz
608 406 454
lukasz.tomera@kumaciogarnieci.pl