Owijka Doppelherz

Klient zlecił projekt owijki produktowej, która miała wyróżnić na półce opakowania toniku Doppelherz. Chodziło o stworzenie uniwersalnej i nowoczesnej kreacji w wydaniu męskim oraz damskim. Owijki miały trafić do aptek przed Dniem Matki, jednak ich wygląd miał być na tyle uniwersalny, aby można je było wykorzystać przy innych okazjach. Pomysł to pokazanie zarysu butelki otoczonej różami lub wypalonej w drewnie. Uniwersalne było także hasło “Dla wyjątkowej osoby”, które znajdowało się wewnątrz obrysu butelki.

PRODUKCJA

Odpowiadaliśmy także za produkcję ponad 40 000 owijek oraz ich dystrybucję do aptek w całej Polsce

Zobacz inne

Skontaktuj się z nami

Jeśli też lubisz pracować w ciągu dnia, nie masz ochoty konsultować projektów wieczorami i w nocy, napisz do nas. Przekonaj się, że naszą wspólną działkę ogarniemy angażując Cię tylko tam, gdzie to konieczne.

Łukasz

608 406 454

lukasz.tomera@kumaciogarnieci.pl