Kampania Mycosan 2018

Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki Mycosan - preparatu na grzybicę stóp i paznokci w 2018 r.

PROJEKT

Opracowaliśmy całościową strategię i wdrożyliśmy egzekucję działań dla marki Mycosan - preparatu na grzybicę stóp i paznokci w 2018 r.

BOHATER MARKI

Zdrową Stópkę Mycosan powołaliśmy do życia jako bohatera marki, którego zadaniem było sprawić, że produkty Mycosan zyskają konkretny charakter. Stworzyliśmy świat ludzi otwartych na doświadczenie, którzy nie boją się iść tam, gdzie ich poniosą stopy.

KONKURS

Zorganizowaliśmy konkurs konsumecki oparty o proste zasady. Zrób zdjęcie swoich stóp. Otaguj #mycosan Wrzuć na fanapge marki lub stronę konkursową Wygraj walizkę Wittchen Ciekawa formuła konkursu oraz niski próg wejścia sprawiły, że uzyskaliśmy ponad 1000 zgłoszeń w ciągu 2 miesięcy. Brand nie był wcześniej znany z działań marketingowych.

STRONA KONKURSOWA

Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy unikalną stronę konkursową z systemem do przyjmowania zgłoszeń.

FANPAGE

Aktywnie prowadzimy fanpage marki. W okresie wiosennym i letnim skupiliśmy się na promocji konkursu dla fanów marki i potencjalnych klientów.

KAMPANIA FACEBOOK

Prowadzimy kampanią na Facebooku .Skupiamy się na promocji konkursu, wykorzystujemy także geotargetowanie, które ma nam pomóc dotrzeć do ludzi przebywających na urlopach.

KAMPANIA GOOGLE ADS

Prowadzimy kampanię w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej i na platformie YouTube.

ANIMACJE

Aby “dopalić” działania reklamowe przygotowaliśmy animacje ze świata Zdrowej Stópki. Wykorzystaliśmy je na Facebooku oraz w kampani na YouTube.

Zobacz inne

Skontaktuj się z nami

Jeśli też lubisz pracować w ciągu dnia, nie masz ochoty konsultować projektów wieczorami i w nocy, napisz do nas. Przekonaj się, że naszą wspólną działkę ogarniemy angażując Cię tylko tam, gdzie to konieczne.

Łukasz

608 406 454

lukasz.tomera@kumaciogarnieci.pl