Blog

Logo czy logotyp?

Logo to nie logotyp Kiedy kontaktuje się z nami klient, który dopiero myśli o rozpoczęciu biznesu albo zaczyna działania marketingowe, […]

Więcej

Ile kosztuje logo? Kilka słów o procesie.

Usługi wycenia się trudno W branży usługowej dość dużym wyzwaniem jest ustalanie ceny za dane usługi. W przypadku agencji reklamowej […]

Więcej

CMYK, RGB, Pantone – co to?

Szybko, szybko Rewolucja cyfrowa tak bardzo przyzwyczaiła nas do tempa pracy, że często wydaje nam się, że wszystko jest na […]

Więcej

Proof cyfrowy, czyli spiesz się powoli

Już piątek Piątek po południu, klient podsyła pliki z prośbą, że nakład musi być wydrukowany na szybko, bo szef, bo […]

Więcej

Zasada 2 godzin w obsłudze klienta

Każdy potrafi obsługiwać klienta? Wydaje się, że obsługą klienta może zajmować się każdy, bo przecież każdy codziennie kontaktuje się z […]

Więcej